Isännöinti 2021
Henkilökuntamme osallistuu isännöintipäiville Turussa ke 10.11 – to 11.11.2021. Tänä aikana toimistomme on sujettu. Kiireellisissä asioissa olethan yhteydessä taloyhtiösi huoltoyhtiöön tai talonmieheen.
Henkilökuntamme osallistuu isännöintipäiville Turussa ke 10.11 – to 11.11.2021. Tänä aikana toimistomme on sujettu. Kiireellisissä asioissa olethan yhteydessä taloyhtiösi huoltoyhtiöön tai talonmieheen.
Vaativa isännöintitehtävä avoinna Suomen kiinnostavimpien taloyhtiöiden parissa.
Kantakaupungin arvokiinteistöissä kehitetään, korjataan ja johdetaan projekteja yhdessä osaavien hallitusten, inspiroivan Ardour tiimin ja laajan yhteistyökumppaniverkoston kanssa.
Ardour isännöitsijänä opit jatkuvasti uutta ja pääset toteuttamaan itsellesi tärkeitä asioita. Työnantajana pidämme sinusta hyvää huolta ja tarjoamme kilpailukykyiset edut. Toimistomme sijaitsee Kampissa, mutta täysin sähköiset työkalumme eivät sido sinua tiettyyn pisteeseen. Kokoaikaisen isännöintiosaajan lisäksi etsimme joustavasta osatyöajasta kiinnostunutta kiinteistöalan ammattilaista.
Ardour tarkoittaa innostusta, hehkua, hohtoa ja lämpöä. Teemme työtä intohimoisesti ja tinkimättömällä palveluasenteella. Ole rohkeasti yhteydessä ja kerro itsestäsi ja toiveistasi. Tutustutaan lisää kahvilla tai työlounaalla. Lämpimästi tervetuloa Suomen kiinnostavimman isännöintitalon huipputiimiin!
Yhteydenotot:
Jatta Vikström, p. 0505903322, jatta.vikstrom@ardour.fi
Juha Lundén, p. 0401380097, juha.lunden@ardour.fi
Ardour Oy on paperiton, kattavien sähköisten palveluiden isännöintitalo. Erityisesti juuri nyt kaikki kokoukset ja tapaamiset pidetään verkossa, kiinteistöllä käymme toki aivan kuten ennenkin.
Sähköisistä kokouksista saatu palaute on ollut positiivista. Aiemmasta poiketen, mm. yhtiökokouksiin on osallistunut osakkaita, jotka esim. ulkomailla asumisen vuoksi ovat usein olleet estyneitä. Keskustelu on ollut vilkasta, äänestykset saadaan pidettyä normaalisti ja kokousjärjestelyt kokonaisuudessaan ovat saaneet hyvää palautetta.
Taloyhtiön arki ja asiat rullaavat yhteiskunnallisesta poikkeustilanteesta huolimatta normaalisti!
Ensimmäinen Ardour teemahaaste on käynnistynyt!
Tänä keväänä haastamme organisaatiomme selvittämään taloyhtiöiden energian-, veden- ja sähkökulutuksen säästöpotentiaalia.
Perehdymme huhti-toukokuun aikana erilaisiin ratkaisuihin ja tarjontaan. Etsimme yhteistyökumppaneita taloyhtiöiden nykytilan selvittämiseen, perusasioiden parastamiseen, säästöpotentiaalin kartoittamiseen ja kulujen vähentämiseen. Tämä voi tarkoittaa nykyratkaisujen täydenentämistä, kokonaisuuksien uusimisen suunnittelua tai yksittäisten innovaatioiden kokeilemista.
Taloyhtiöillä on merkittävä mahdollisuus asettaa yhteiskunnallisia vaikutustavoitteita. Tällä teemahaasteella pyritään ympäristövaikutusten lisäksi synnyttämään taloudellisia ja sosiaalisia vaikutuksia. Teemahaasteen avulla pienennetään hiilijalanjälkeä, vahvistetaan taloyhtiön taloutta, parannetaan asumismukavuutta ja vahvistetaan osakkaiden ja asukkaiden tunnetta yhdessä toimimisen merkityksellisyydestä.
Teemahaasteemme etenemistä voi seurata Linkedinissä ja osallistumalla järjestettäviin aihekohtaisiin Teams-tapaamisiin.
Seuratkaa ja osallistukaa Ardour teemahaasteeseen sosiaalisessa mediassa!
Isännöinnin laatulupaus lunastetaan arjen työssä joka ikinen päivä. Ardour isännöinnin asiakastyytyväisyys on mitatusti jälleen korkea. Viimeisimmässä mittauksessa 12-2022 Ardourin isännöimien taloyhtiöiden hallitusten jäsenet arvioivat;
• tyytyväisyyttään vastuuisännöitsijään 4,6 / 5
• suositteluvalmiuttaan 8,7 / 10
• 39/42 eli 93 % vastaajista arvioi tyytyväisyytensä taloyhtiön asioiden etenemiseen olevan 4 tai 5 asteikolla 1-5.
Suositteluindeksi NPS oli +57.
Ardour isännöinti kasvaa hallitusti noin yhdellä uudella asiakasyhtiöllä joka kuukausi. Uusia alkavia sopimuksia tälle vuodelle on tehty jo viisi. Vuoden 2023 alusta alkaen teitä upeita, kantakaupungin vaativia asiakkaitamme palvelee jo seitsemän työstään innostunutta Ardour isännöitsijää.
Lämmin kiitos kaikille asiakkaillemme ja suosittelijoillemme. Kiitos, että valitsitte Ardour isännöinnin kumppaniksenne tähän kiehtovaan tehtävään.
Toivotamme kaikille teille: Menestyksekästä Vuotta 2023!
Kevään suurten kokousten aika on päättynyt ja on aika suunnata katseet kohti kesää.
Isännöitsijätoimiston asiakaspalvelu palvelee kesä-heinäkuussa ma-to klo 8-12. Kesäperjantait toimistomme on kiinni.
Kesäajalla palvelevat vastuuisännöitsijät tavoitat asiakaspalvelun kautta.
Kiireellisissä asioissa olethan yhteydessä taloyhtiönne huoltoyhtiöön / talonmieheen.
Isännöitsijätoimiston henkilökunta toivottaa kaikille osakkaille ja asukkaille ihanaa kesää!
Muutoksia palveluajoissa kesällä 2021
Ke 23.6 klo 13 – to 24.6 toimistomme on suljettu henkilökunnan koulutuspäivän vuoksi.
Pe 25.6.2021 juhannuksena toimistomme on suljettu.
Heinäkuussa palvelemme ma-to, perjantaisin toimistomme on suljettu.
Kiireellisissä asioissa olkaa yhteydessä taloyhtiönne huoltoyhtiöön.
Ihanaa kesää!
Ardour kehittämisteema Asumisen energiatehokkuus on yhteenvetovaiheessa.
Kiitos asiantuntevista teematapaamisista mm. Grandlund, Optipower, Helen, Cervi, Korjauspartnerit, Envera, Säätölaitehuolto, Optireal, DNA
Asumisen energiatehokkuuden lisäämiseksi on tarjolla erilaisia vaihtoehtoja; suunnittelutyökaluja, seurantajärjestelmiä ja lisälaitteita. Ensisijaisesti kiinteistössä tulee kuitenkin huolehtia siitä, että perusasiat ovat kunnossa;
Kunkin kiinteistön tulee tunnistaa ajankohtaiset tarpeet ja räätälöidä sopivimmat ratkaisut sen perusteella. Vertailtaessa eri kiinteistöjä keskenään, pitää varmistaa, että kiinteistöt todella ovat vertailukelpoisia. Tarpeet, hyödyt ja ratkaisut vaihtelevat kiinteistön elinkaaressa ja ovat erilaiset esim. ylläpitovaiheessa kuin peruskorjaustilanteessa.
Teemahaasteemme innoittamana Helen kutsui Ardourin isännöimiä yhtiöitä palvelupilottiin, jossa kehitetään taloyhtiöiden tarpeisiin räätälöityä energiaselvityksen palvelutuotetta. Seuraa siis Asumisen energiatehokkuuteen liittyviä Ardour Isännöinnin ajankohtaisia päivityksiä jatkossakin!